SEO SI GOOGLE ADS

Cum faci să ai rezultate? E simplu. Ai nevoie de SEO(optimizare pentru motoarele de căutare) și Google Ads.

Îți aducem clienții mai aproape, ajutându-i să te găsească în căutările pe Google. Un site fără SEO este ca o mașină fără combustibil, este acolo dar nu pornește. Pe internet sunt peste 1200 de miliarde de site-uri și nu ne-am dori să stai la coadă.

              SEO este o cursă, nu un sprint.

Seo si google ads

Când vine vorba de marketing online și de promovare cu rezultate eficiente, orice specialist în marketing aduce în discuție câteva cuvinte cheie pentru afacerea ta. Cuvinte precum pay-per-click, Ads sau AdWords, SEO și căutare organică. Orice business are nevoie de ele, dar nimeni nu le cunoaște definiția la un prim contact. De ce are nevoie afacerea ta de aceste instrumente și cum funcționează ele?

Optimizarea pentru motoarele de căutare (Search Engine Optimization sau SEO) este strategia de dezvoltare, optimizare și personalizare a site-ului de business pentru a obține cele mai bune rezultate în rezultatele căutării organice. De exemplu, la căutarea pe Google, utilizată de cea mai mare parte a publicului țintă, zi de zi.

Google Ads (Google AdWords sau pay-per-click) este un instrument lansat de Google care permite companiilor să-și facă publicitate. Practic, Google le include website-ul în rezultatele de căutare ori de câte ori un utilizator caută un anumit cuvânt cheie. Companiile plătesc în funcție de numărul de click-uri, de aici denumirea de pay-per-click.

SEO și Google Ads reprezintă două dintre cele mai utile instrumente de marketing și publicitate din prezent.

google1
g2

CU CE TE AJUTĂ SEO SI GOOGLE ADS?

Să ne imaginăm că cineva este interesat de tipul de serviciu sau produsul unei companii. Este foarte puțin probabil ca potențialul client să ajungă la acestea dacă nu le găsește la o simplă căutare pe Google.

Să presupunem că deții o florărie care livrează și la domiciliu. Dă o căutare pe Google cu sintagma „livrare flori la domiciliu”. Este compania ta prezentă pe prima pagină cu rezultate?

Scopul unei campanii SEO este să plaseze un site cât mai sus în rezultatele returnate de motoarele de căutare. O campanie SEO eficientă va face ca site-ul să devină unul de referință în domeniul său, fiind legat de cât mai multe cuvinte cheie reprezentative pentru compania sau serviciul respectiv.

Administrarea inteligentă a unui cont AdWords îți garantează că reclama ta va apărea în partea de sus a paginii, atunci când un potențial client caută un anumit cuvânt cheie. Acest lucru ajută la controlul mult mai eficient al traficului total de pe site.

De asemenea, AdWords te poate ajuta să „atingi” publicul țintă mult mai ușor, oferindu-i în mod direct informații despre noi produse/servicii pe care dorești să le promovezi.

TOT CE TREBUIE SĂ ȘTII DESPRE SEO SI GOOGLE ADS

În momentul în care un utilizator introduce o sintagmă în bara de căutare, Google apelează la un inventar al paginilor cu un conținut relevant pentru respectivele cuvinte cheie. Motorul de căutare va returna paginile cu cele mai relevante informații.

Pentru ca o pagină a site-ului tău să fie relevantă pentru un anumit termen de căutare, aceasta trebuie să fie „citită” ușor de Google, să aibă un conținut relevant și o bună reputație. O campanie SEO eficientă înseamnă un site optimizat în baza acestor factori cheie.

Dacă te-ai decis să bugetezi o campanie AdWords, este important să știi că vei plăti pentru fiecare clic pe reclama ta.

Pașii sunt foarte simpli: alegi un buget zilnic, suma maximă pe care ești dispus să o plătești pentru un clic pe anunțul respectiv și cuvintele cheie în funcție de care reclama să fie afișată.

În funcție de buget și suma maximă licitată, se stabilește unde se afișează pagina/reclama și cât de des se afișează în fiecare zi. Reclama ta va afișată în partea de sus sau în lateralul paginii cu rezultatele căutării organice.

Tot ce trebuie să faci: să apelezi la specialiști care să implementeze campanii SEO eficiente astfel încât site-ul tău să devină relevant pentru motoarele de căutare. Totodată, o campanie inteligentă AdWords îți poate aduce rezultate spectaculoase.

Specialiștii noștrii dezvoltă, aplică și analizează campanii SEO și Google Ads de succes în fiecare zi, transformând mix-ul dintre cele două într-un instrument eficient de marketing și publicitate.

Află mai multe despre noi!

g3